assignment #6

"Förflytta dig mellan punkt A och punkt B. Ta en annan väg tillbaka. Dokumentera."

Jag gick från Micaelas hus (A) igenom skogen till laxforsen (B). Därifrån tog jag en annan väg tillbaka än den jag tog innan. På vägen dit hittade Hanna en stubbe där hon tyckte att jag skulle bo, men det var redan upptaget av en rumpnisse. Vi mötte även en enhörning mitt skogen. Det var helt magiskt. Jag har aldrig sett en enhörning tidigare. Sedan hittade Hanna en annan stubbe där hon tyckte att min mamma skulle bada, så jag fixade så att mamma krympte och fick bada där. På vägen tillbaka till punkt A, så såg jag en liten krabat på vägen. Det var en hund med fluga och hatt. Väldigt stiligt tyckte jag.
 
 
Kristian :

påminner om Pettson Och Findus små krabater som gömmer sig i sina små vrår, aaah it brings me back.

Svar: tack! jag gillar det.
Maja Lindgren

Emmy:

Vad roliga assignments ni verkar ha!

emmalune:

Underbara bilder. Så fint!

Malin Aurora:

Åh gud så fint!

Kommentera inlägget här: