Assignment #5.2

EMELLAN ALLA MÄNNISKOR
OSYNLIGT UTRYMME MED INNEHÅLL,
TA TAG OCH SYNLIG GÖR.

Äntligen klar med detta assignment. Jag valde att jobba med akryl för att jag inte har gjort det innan, och gud vad lång tid det har tagit. Det skulle säkert kunna gått snabbare men jag ser det som ett så stort projekt haha. Min tanke var nog först att få det att se någorlunda verkligt ut, men det fick en annan stil. Det funkar det med. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det är ju svårt att få det exakt som man vill första gången man gör det.
Bilden visar känslorna melan männsikor. Känslorna som drar vissa personer till varandra. Många gånger är det svårt att sätta finger på vad det är som gör att man dras till vissa människor och andra inte. Det kan ju inte bara vara intressen eller humor som drar folk till varandra. Jag har många vänner som jag inte alls är lik, men som jag älskar att umgås med. Varför är det så?
Bilden gestaltar iallafall de här små känslorna som bokstavligt drar människor till varandra.
Vivvi:

JAG VILL HA DEN!!!!!!!! FAN VAD FIN MAJA

Kommentera inlägget här: